Palotás Pálinka

a napfény, az illat és a zamat csodás elixírje

Az Alföld peremén, Cegléd közelében termett hibátlan, válogatott gyümölcsökből készül nagy szorgalommal és hozzáértéssel a Palotás Pálinka.

A főzés és a palackozás egyaránt kézműves technológiával történik és célunk, hogy ettől ne térjünk el. Ezáltal minden tekintetben egyedi terméket kínáljunk Önnek, mely hűen tükrözi a környék egyedi ízvilágát.

Bátran állítható, hogy a Palotás valamennyi pálinkája

„Hungarikum az Alföld ízeivel”

 

PALOTÁS PÁLINKA

Vásárlási információk - ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

1.) Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF.) tartalmazza az Aranyablak Kft. (továbbiakban: Eladó), mint a „domain név: palotaspalinka.hu” tulajdonosa által, a webshopban (továbbiakban: webshop) forgalmazott termékek értékesítésére megkötött szerződésekre vonatkozó általános feltételeket a webshop használója (továbbiakban: Vevő) részére. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF. nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A felhasználó a honlap használatával, jelen ÁSZF.-ben foglaltakat megismeri, tudomásul veszi, magára nézve kötelezőnek tartja, annak minden pontjával egyetért és elfogadja azt.

Amennyiben bármilyen kérdése lenne, írjon nekünk a palotas@palotaspalinka.hu e-mail címre.

 

A Vevő a webshopban megjelenő megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja, és magára nézve - változtatás nélkül - kötelezőnek ismeri el a jelen Feltételeket.

A megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után.

 

Az Eladó jogosult a jelen Feltételekben rögzített általános feltételektől eltérő kikötéseket az adás-vételi vagy szállítási szerződésben érvényesíteni. Az Eladó fenntartja a jogot arra, hogy a jelen Feltételeket (a termékválaszték, az alkalmazandó jogszabályok, beszerzési lehetőségek, beszerzési feltételek, árak változása, árfolyam ingadozás vagy bármely más okból) bármikor, a Vevőnek küldött értesítés alapján módosítsa. A termékek szállítása a megrendelés időpontjában hatályos Feltételek szerint történik. Ezért arra kérjük, a megrendelés elküldése előtt akkor is olvassa el a jelen Feltételeket, ha azt korábbiakban már olvasta. A Feltételek hatályos verzióját mindig megtalálja a palotaspalinka.hu weboldalon.

Cégünk kiskereskedelmi tevékenységre jogosult, így jövedéki termékeknél az általunk kiállított számla továbbértékesítésre nem alkalmas!

Webshopunkból kizárólag 18. életévét betöltött személyek vásárolhatnak

 

2.) Üzemeltetői adatok

Cégnév: ARANYABLAK Kft.

Székhely: 2768 Újszilvás, Rózsa u. 10.

Levelezési címe: 2768 Újszilvás, Rózsa u. 10.

Üzlethelység címe: 2768 Újszilvás, Rózsa u. 10.

Képviselő neve: Horváth Antal

Cégjegyzékszám: 13-09-099308

Bejegyző Bíróság neve: Pest Megyei Cégbíróság

Adószáma: 13294889-2-13

Közösségi adószáma: HU 13294889

Számlavezető pénzintézet: OTP BANK Nyrt.

Bankszámlaszáma: 11742025-29900882

E-mail cím: megrendeles@palotaspalinka.hu

Telefonszám: 06-53-587-521; 06-20-401-5519

Fax: 06-53-387-429; 06-53-587-515;

 

3.) Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre kiterjed, melyet Ön, mint vevő a palotaspalinka.hu internetes webáruházból történő megrendeléssel kezdeményez.

A palotaspalinka.hu felületén kezdeményezett vásárlás elektronikus úton megy végbe, a kiválasztott termékek „hordóba” helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével, a szükséges adatok maradéktalan megadásával.

A palotaspalinka.hu oldalon feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák. A feltüntetett árak csak on-line megrendelés esetén érvényesek.

A szerverek beállításáért kárt okozó céllal indított támadásokért, vírusfertőzésekért nem áll módunkban felelősséget vállalni.

A megrendelést annak részünkre történő megérkezését követően haladéktalanul, de legfeljebb 48 órán belül igazoljuk vissza. A megrendelés beérkezésének automatikus jelzése nem visszaigazolás, csupán azt jelzi Vevő részére, hogy megrendelése hozzánk megérkezett és visszaigazolásra vár. A szerződés a visszaigazolással jön létre. Amennyiben a megrendelést 48 órán belül nem igazoljuk vissza, úgy Vevő az ajánlati kötöttsége alól mentesül.

4.) Felhasználási feltételek

A Vevő a webshopot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy az Eladó nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Az Aranyablak Kft., mint a webshop üzemeltetője kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és, hogy a Vevő teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Vevő köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Vevő által a webshop használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat az Eladó jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében az Eladó jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

5.) Szerzői jogok

A honlap teljes egésze, a webshopban található tartalmakkal (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) együtt szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni TILOS!

A palotaspalinka.hu web áruház oldalán található termékadatok, leírások, fotók, képek az Aranyablak Kft. tulajdonát képezik, azok összegyűjtése, lementése, tárolása, felhasználása referencia,vagy bármely más média területen NEM ENGEDÉLYEZETT!

A szerzői jog mindennemű megsértéséért a Vevő kártérítési felelősséggel tartozik, ebben az esetben teljes jóvátételt kell nyújtania.

6.) Regisztráció

A vásárlás regisztrációhoz kötött. A web áruházban csak 18. életét betöltött személy jogosult vásárolni. A regisztráció során érvényes adatokat kell feltűntetni magáról a Vevőnek, és el kell fogadnia a jelen ÁSZF feltételeit.

A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatit nem szükséges újonnan megadni, de több szállítási/számlázási címet is felvehet. A rendelés folyamatát csak telefon vagy email üzenet útján tudja nyomon követni.

A regisztráció esetén az alábbi adatokat kell a Vevőnek megadnia: vezeték és keresztnév, e-mail cím és egy jelszó megadása szükséges. A sikeres regisztrációról a Vevő azonnal értesítést kap.

A regisztráció nem vesz igénybe többet 30 másodpercnél!

Ügyeljen az adatok pontos magadására, hogy a későbbi beazonosítás zökkenőmentesen történjen.

Amennyiben a regisztráció során megadott jelszavát elfelejtette, lehetőség van az „elfelejtett jelszó”-ra kattintva, új jelszó kérésére a regisztráció során megadott e-mail címre küldött üzenet segítségével.

 

7.) Megrendelés folyamata

A webshop termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Vevők számára. A webshop lehetőségre kattintva megjelennek a shopban vásárolható termékek, a kiszerelések lehetőségei, valamint a kiegészítő termékek lehetősége. A kiszerelések közül válogatva, azonnal változnak a termékek árai. A termék kiválasztása után, azt „kosárba” illetve „hordóba” téve a kiválasztott termék beíródik a hordó tartalmába. A hordó tartalma a megvásárolni kívánt termékek listáját tartalmazza.

A kiegészítőkre kattintva, megjelennek a kiegészítő termékek képe, az ára és a megvásárolni kívánt darabszám beállítási lehetősége. Amennyiben vásárol, úgy azt szintén a „hordóba” téve a kiegészítő termék is beíródik a hordó tartalmába, ahol megtalálható az eddig megvásárolni kívánt összes termék listája.

Amennyiben a Vevő a kiszerelés kiválasztása után, a megvásárolni kívánt termékre kattint, megjelenik a termék közelibb képe, neve, alkohol tartalma, az Eladó egy, egy mondatos ajánlata. A megjelenített termékből tetszés szerint itt is kiválasztható vagy módosítható a megvásárolandó kiszerelés. A kiszerelés módosítása esetén rögtön megjeleni a termék új ára. Folytatva a kiválasztást, megadhatjuk a megvásárolni kívánt termék darabszámát, mely után a „hordóba” szóra kattintva beíródik a hordó tartalmába.

A hordó tartalmában található termékeket módosítani, illetve törölni lehet a megjelenő ár melletti „X” ikonnal.

A hordó tartalmát, a benne található termékek darabszámát és az összegét mindig látja a vásárlás során.

A termék kiválasztása és hordóba helyezése után a „Vissza a terméklistához” kifejezésre kattintva visszatérhet a termékek megjelenő listájához és folytathatja a kiválasztást.

A honlapon lehetőség van a kulcsszó alapján terméket keresni. A keresési feltételeknek megfelelően megjelenek a termékek. A vásárlás menete az előzőekben leírtak szerint folytatódik.

Az összes megvásárolni kívánt termék kiválasztása után folytatódik a vásárlás második menete. A hordó tartalma mellett megtalálható a bejelentkezés, mivel vásárolni webshopunkból csak regisztrált Vevőnek lehet. A bejelentkezés után megjelenik a regisztrált Vevő neve, majd meg kell adni a számlázási és kiszállítási címet, a telefonszámát. Ezt követően ki kell pipálni (a fehér négyzetbe való kattintással) a „Vásárlási feltételeket elfogadom, valamint a fizetési kötelezettséggel járó megrendelést leadom ” feltételt,. A „Vásárlás” ikonra kattintva lép tovább a vásárlás folyamatában, ahol ki kell választani a fizetési módot. Két lehetőség közül választhat: készpénzben utánvéttel, vagy átutalással. A fizetési mód kiválasztása fontos, mivel a két fizetési mód, különböző költségekkel jár, és így kihatással van a számla végösszegére. Ez rögtön megjelenik a kiválasztott fizetési mód alján.

Adatbeviteli hibák esetén a rontott tételeket javíthatja az arra vonatkozó beviteli opciókban.

Rendelés feladás ikonra kattintva befejeződik a vásárlás, melyről azonnal üzenetet kap, de a rendelés visszaigazolása akkor válik véglegessé. A szerződést akkor tekintjük létrejöttnek, amikor a Vevő által megadott e-mail címre is visszaigazoljuk a megrendelést.

Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.   

A megrendelés leadása a nap 24 órájában történhet, hétköznap és hétvégén/ünnepnap egyaránt.

A megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 7.30-tól 16.00-óráig, a hét minden munkanapján történik. Amennyiben a megrendelés leadás a feldolgozásidő előtt vagy után történik, annak feldolgozására, az azt követő munkanapon kerül sor.

A rendelés visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A gondos ellenőrzés ellenére is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért cégünk nem vállal felellőséget.

A Vevő és az Eladó között, a megrendelés során létrejött adás-vételi szerződés határozott időre szóló, mely időtartalma a megrendelés leadásától a teljesítés végéig tart.

A Vevő által, egyszerre több termék megrendelése esetén az Eladó a megrendelésben szereplő termékeket egyszerre küldi el. Külön-külön nem hajtja végre a megrendelés teljesítését.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt, a Vevőt terheli, újra kiküldést kizárólag az első kiszállítás szállítási díjának és a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

8.) A szerződés iktatása

A Felek között a termék megvásárlásával magyar nyelven, a honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

9.) Számla

A Szolgáltató a megrendelés alapján minden esetben számítógépes program segítségével előállított számlát bocsájt ki a Vevő részére.

A Vevő amennyiben utalással rendezi a megrendelés végösszegét, akkor a számla másolatát e-mailben megkapja és a fizetési határidő időpontjáig köteles azt befizetni. A megrendelt áru ezek után kerül kiszállításra és a számla átadásra. 

Az utánvétellel történő megrendelés, illetve számlarendezés esetében a Felhasználó a kiszállításkor kapja meg a számlát az áruval együtt.

Amennyiben a Vevő egyes tételekről külön számlát kér, akkor azt köteles a honlapon e-mail üzenetben jelezni az Eladó felé a megrendeléskor, vagy a termékeket egyenként rendeli meg.

10.) Fizetés módja

A weboldalon feltüntetett árak tájékoztató jellegűek. Az Eladó az árak - Vevőknek küldött előzetes értesítés mellett - megváltoztatásának jogát fenntartja. A Vevők a megrendelőlap elküldése után, az e-mailben kapott visszaigazoláson, szereplő árakon vásárolhatják meg a megrendelőlapon feltüntetett termékeket. A vásárlásról szóló automatikus értesítés nem azonos a megrendelés visszaigazolásával.

A fizetési folyamat során a Vevő számára jól látható helyen fel vannak tüntetve a termék kiszállításának költségei. A kiszállítás kizárólag Magyarország területén történik. A szolgáltatás díja Budapestre ingyenes, az ország többi településére rendelésenként bruttó 1200 Ft, bruttó 25 000 Ft-ot meghaladó vételár esetén ingyenes.

Amennyiben a vásárlás szállítási és utánvét díj nélküli bruttó végösszege meghaladja a 25.000 Ft-t, abban az esetben az Eladó nem számít fel szállítási díjat.

A termékek árának kifizetési módja utalás, vagy a kiszállításkor utánvét során, az alábbiak szerint történik:

·      Átutalás esetén, a megrendelés elküldését követően elkészített számla végösszegét (szállítási díjjal együtt) 8 napon belül köteles átutalni a Szolgáltató következő bankszámlaszámára:

Jogosult neve: Aranyablak Kft.

Jogosult számlaszáma: OTP 11742025-29900882-00000000

Átutalásnál a közlemény rovatban, kérjük, hivatkozzon a megrendelés azonosító számára a könnyebb és gyorsabb ügyintézés érdekében!

A Szállító a termék tulajdonjogát mindaddig teljes egészében fenntartja, amíg a Felhasználó a vételár teljes összegét (beleértve az ÁFA-t is) valamint a házhoz szállítási díjat hiánytalanul meg nem fizette, tehát a tulajdonjog a Vevőre a vételár és a házhoz szállítási díj hiánytalan megfizetése estén és azzal egyidejűleg száll át.

·      Az utánvét az jelenti, hogy a termékek árának, illetve a házhoz szállítás díjának kifizetése készpénzfizetéssel, a Termék átvételekor esedékes. Az átadásra a termék árának megfizetése után kerül sor, az utánvétes ellenérték beszedésnek külön díja van bruttó 300 Ft (236 Ft +ÁFA).

11.) Szállítási határidők és díjak 

A weboldalon megtalálható termékek szállítási határideje:

A szállítás teljesítése a megrendelés leadásától számított min. 3 munkanapon belül történik. Az ettől eltérő szállítási határidők az adott árucikknél megjelölésre kerülnek, ill. telefonon vagy e-mailben egyeztetünk vásárlóinkkal.  Amennyiben egy megrendelésben különböző szállítási határidejű áruk szerepelnek, akkor a leghosszabb szállítási határidő az irányadó. Szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljesítésének elmaradása esetére kártérítési kötelezettségünket kizárjuk! Termékeink szállítását a  Magyar Posta Zrt. végzi. Egyéni igényüket kérjük a megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatban tüntessék fel. Vevő a megrendelés kitöltésével adja meg vásárlási adatait és Eladó ezeknek megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a Vevőt terheli.

Abban a nem várt esetben, ha az áru átvétele Vevő érdekkörében álló okból hiúsul meg, úgy a visszaszállítás és az ismételt kiszállítás költségeit Vevő köteles az ismételt kiszállítást megelőző esedékességgel viselni.

A csomagot kizárólag 18 éven felüli személynek jogosult és köteles átadni a kézbesítő, az átvevő életkorát hitelt érdemlő módon köteles az átvétel alkalmával, azt közvetlenül megelőzően a kézbesítő részére igazolni. A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a Vevőre akkor száll át, amikor weboldalon megrendelt terméket az Eladótól átvette és ezt aláírásával igazolta. Kérjük, minden esetben ellenőrizze a termék épségét és sértetlenségét a termék átvételekor.

Az Eladó a termék átadásával egyidejűleg adja át a jogszabályok által előírt számlát.

A kiszállítás időpontja a mindenkori Magyar Posta előírásai szerint alakul.

A Vevő által történő vásárláskor megadott címre kerül kiszállításra a megrendelt termék. Ha a Vevő, a megadott szállítási címet módosítani szeretné, másikat szeretne megadni (pl.: nem tartózkodik a megadott címen és időpontban akkor munkahelyére kéri a szállítást,…stb.), akkor a megrendelést követő 24 órában köteles az Eladót értesíteni e-mailben, vagy telefonon. Amennyiben a módosítás e-mailben történt, az Eladó válasz e-mailt küld. A 24 óra lejárta után a Vevőnek már nincs lehetősége a szállítás helyét megváltoztatni.

A szállítási hely további pontosításával vagy módosításával kapcsolatban az Eladót, a leegyeztetett megrendelés és az esetleges módosítást követően már nincs lehetőség.

A termék aktuális szállítási helyzetéről az Eladónál nincs lehetőség érdeklődni.

Amennyiben a Magyar Posta képviselője a kiszállítás helyén és időpontjában nem találja meg a Vevőt, az előre megadott telefonszámon, nem éri utol, az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a megrendelőt terheli. Újra kiküldést kizárólag az első kiszállítás szállítási díjának és a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

A termék átvételekor a Vevőt köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a Magyar Posta képviselőjétől a jegyzőkönyv felvételét, mert a termék átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Vevőt kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után az Eladónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét az Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülést az Eladó felelősséget nem vállal!

A Vevő által megrendelt terméket futárszolgálattal vagy személyesen nem lehet átvenni.

12.) Elállás joga és gyakorlásának menete

A palotaspalink.hu oldalon kezdeményezett vásárlás esetén az áru átvételét követően 14 napon belül elállhat vételi szándékától, indoklás nélkül. Ha a Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni 14 napon belül írásos formában, postai úton a következő címre: 2768 Újszilvás Rózsa utca 10.

A Vevő, az elállási jogát a szerződés megkötésének a napja, és a termék átvételének napja között is gyakorolhatja.

A postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumának idejét veszi figyelembe az Eladó a határidő számítás szempontjából. A Vevő levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlő módon bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Vevő elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 2. pontban feltűntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a felhasználó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy egyéb szállítási módon) a terméket.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Vevőt terheli. Az Eladó az utánvéttel visszaküldött terméket nem áll módjában átvenni. A visszaszállítását a vevő köteles lebonyolítani, annak anyagi vonzata, költsége a vevőt terheli.

A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Vevőt semmilyen más költség nem terheli.

Amennyiben a Vevő eláll a szerződéstől, köteles visszaszolgáltatni minden, eredetileg a Termékhez mellékelt és az Eladótól átvett tételt eredeti csomagolásban. Ha a Vevő a visszaküldött termékhez nem mellékel minden, eredetileg a Vevő részére átadott tartozékokat, dokumentumokat az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a hiányzó tételek árát beszámítás útján levonja, ekként érvényesítse a Vevővel szemben.

Elállás esetén a visszatérítés kizárólag a termék árának erejéig történik, az esetleg felmerült szolgáltatási és egyéb költségek és kedvezmények (csomagolás, szállítási díj, utánvét díja, kupon, hűségpont) nem kerülnek visszatérítésre.

Elállás esetén az Eladó (Aranyablak Kft) a teljes vételárat visszafizeti, az áru visszaszolgáltatását követő 14. napon belül. A visszatérítés során az Eladó az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módtól megegyezően vagy eltérően átutalással történik, melyhez a Vevő jelen ÁSZF elfogadásával hozzájárulását adja. Amennyiben a rendelést korábban utánvétellel fizette meg, a visszafizetéshez szükségesek a Felhasználó banki adatai, ezt kérjük, közölje azt elállási nyilatkozatában. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

A Vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, melyre az Eladó igényt tart, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak, vagy kárt okozó tárolásból, rossz szállítási feltételekből eredő kár miatt következik be.

Az árucikkek mellett található fotók az árut szimbolikusan ábrázolják, az árucikk megjelenése, csomagolása ettől eltérhet.

Az áruk jellemzői az adott árucikkhez tartozó termékleírásból tudhatók meg.

Felek a fenti határidőket és módot a késedelem kimentésére okot adó vita későbbi kezdeményezésének elkerülése érdekében kifejezetten elfogadják, Vevő a szállítás, a termékek mennyisége és minőségének kapcsán szavatossági igényének későbbi időpontban történő érvényesítésének jogáról a megrendelés leadásával egyidejűleg lemond.

A megvásárolt termék számláját kérjük, őrizze meg!

13.) A Vevőt mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

A Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a csomagolást vagy a hivatalos garancia zárjegyet megsértette.

Ha a termék tekintetében, melynek ára, illetve díja a pénzpiaci Szolgáltató által nem befolyásolható ingadozástól függ.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

14.) Kellékszavatosság

A Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

A Vevő az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Vevő az alábbi kellékszavatossági igénnyel élhet: kicserélés, kivéve, ha ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túli kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Vevő közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen.

Az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vevő részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján az Eladó nem köteles a Vevő kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának, tárolásának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Vevőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

15.) Termékszavatosság

A Felhasználó a 14.) pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A termékszavatossági igényét a Vevő a termék Eladója általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Vevő közvetlenül az Eladóval szemben érvényesítheti garancia igényét.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

Az Eladó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a termék nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Az Eladónak a mentesüléshez elegendő csak egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igényt a Vevő szintén az Eladóval szemben érvényesítheti.

16.) Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Vevő a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Cégnév: ARANYABLAK Kft.

Levelezési címe: 2768 Újszilvás, Rózsa u. 10.

Telefonszám: 06-53-587-521; 06-20-401-5519

E-mail cím: megrendeles@palotaspalinka.hu

Az Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

Az Eladó a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vevőnek átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

Az Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vevőnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Az Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedést jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén az Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vevőt.

17.) Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az Eladó és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak a Vevő számára:

·         panasszal élhet a Fogyasztóvédelmi hatóságnál.

·      Békéltető testület eljárásának kezdeményezése, címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240.

·         Bírósági eljárás kezdeményezése.

18.) ÁSZF, árak módosítása

Az Eladó jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltűntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

19.) Technikai korlátok

A palotaspalinka.hu oldal felkeresésével, különösen az ennek révén történő vásárlással a Látogató/Vevő tudomásul veszi az internetes kapcsolat technikai- és műszaki korlátait, a technológiával együtt járó hibalehetőségeket elfogadja, kockázatokat vállalja. Eladó nem felel semmilyen kárért, amely a weboldal megtekintése, a felek közötti internetes kapcsolat, levelezés eredményeként esetlegesen bekövetkezhet. A Látogató/Vevő felelőssége, hogy az általa használt számítástechnikai eszközöket, az azokon lévő adatokat az illegális behatolóktól megvédje.

Vevő tudomásul veszi, hogy vis maiornak kell tekinteni többek között, de nem kizárólagosan az internetes hálózatban bekövetkező olyan hibákat, amelyek megakadályozzák, vagy megnehezítik a portál akadálytalan működését, a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az interneten küldött vagy fogadottadat elvész.

20.) Adatkezelés

Az Aranyablak Kft garantálja, hogy a webáruház használata során rendelkezésre bocsájtott vevők személyes adatit bizalmas kezeli, semmilyen formában, harmadik félnek ki nem szolgáltatja. Ez alól kivételt képez, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél az Aranyablak Kft. alvállalkozójaként működik, illetve ha a harmadik fél, a megrendelés teljesítésében részt vesz.

Vevőinknek a regisztráció folyamán meg kell adniuk személyes adataikat (név, cím, telefonszám, e-mail stb.). Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések pontos teljesítése érdekében rögzítjük és tároljuk.

Cégünk az Ön adatait arra használja, hogy felvegye Önnel a kapcsolatot, és teljesítse a rögzített megrendeléseket.

A megrendelt termékekről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig történik.

Adatainak módosítását vagy törlését a rendszerből bármikor kérheti a Szolgáltató részére megküldött e-mailben, vagy írásban.

21.) Adatvédelem

Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

A webáruház használata során az Aranyablak Kft. rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára. Kivéve abban az esetben, amennyiben az, az Aranyablak Kft. alvállalkozója.

A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célból. (IP cím, látogatás időtartama). Ezen adatok nem nyilvánosak és harmadik fél számára nem kerülnek kiadásra. A cookie-ban az életkorra vonatkozó adaton kívül más személyes adat nem kerül tárolásra.

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Aranyablak Kft. mindaddig rögzíti, amíg a Vásárló nem kéri azok törlését. Az adatok törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a palotas@palotaspalinka.hu e-mail címen. 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollévők között kötött szerződésről szóló 17/1999 (II.5) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadóak.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Aranyablak Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elvét.

22.) Egyéb rendelkezések

Az Aranyablak Kft. a leszállított, de át nem vett termékek tulajdonjogát a vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja.

23.) Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2014. június 14.